menu

Izbornik

Otkazivanje leta

U slučaju otkazivanja leta, putnici:
  1. Ostvaruju pravo na skrb (obroke i osvježavajuće napitke u razumnom odnosu s vremenom čekanja, smještaj u hotelu u slučajevima kad je potrebno ostati jednu ili više noći, prijevoz između zračne luke do mjesta smještaja, dva besplatna telefonska poziva, telefaks poruke ili elektroničke poruke),
  2. Ostvaruju pravo na vraćanje prevoznine ili preusmjeravanje.
  3. Mogu ostvariti pravo na novčanu naknadu, osim ako su obaviješteni o otkazivanju leta:
    a) najmanje dva tjedna prije vremena polaska predviđenog redom letenja;
    b) u roku od dva tjedna do sedam dana prije vremena polaska predviđenog redom letenja i ponuđeno im je preusmjeravanje koje im omogućuje da otputuju ne više od dva sata prije vremena polaska predviđenog redom letenja i da stignu u mjesto odredišta unutar četiri sata od planiranog vremena dolaska;
    c)u roku od sedam dana prije vremena polaska predviđenog redom letenja i ponuđeno im je preusmjeravanje, čime im je omogućeno da otputuju ne više od sat vremena ranije od predviđenog vremena polaska i da stignu u mjesto odredišta unutar dva sata od planiranog vremena dolaska.

Putnici ostvaruju naknadu u iznosu od:

a) 250 EUR za sve letove dužine 1 500 km ili kraće;
b) 400 EUR za sve letove unutar Zajednice, duže od 1 500 km i za sve druge letove dužine između 1 500 km i 3 500 km;
c) 600 EUR za sve letove koji ne spadaju pod točke (a) ili (b).
Ako je do otkazivanja leta došlo zbog izvanrednih okolnosti prijevoznik nije mogao izbjeći ni poduzimanjem svih razumnih mjera, isti nije dužan platiti novčanu naknadu.

Ukoliko prijevoznik putnicima nije osigurao hranu i piće za vrijeme čekanja leta, a putnici su zbog toga imali dodatnih troškova, preporučamo čuvati sve račune kako bi prijevoznik refundirao troškove. Prijevoznik je dužan refundirati sve nužne, razumne i odgovarajuće troškove.