menu

Izbornik

Duže kašnjenje leta

U slučaju dužeg kašnjenja leta, putnici:
  1. Ostvaruju pravo na skrb (obroke i osvježavajuće napitke u razumnom odnosu s vremenom čekanja, smještaj u hotelu u slučajevima kad je potrebno ostati jednu ili više noći, prijevoz između zračne luke do mjesta smještaja, dva besplatna telefonska poziva, telefaks poruke ili elektroničke poruke),
  2. Ostvaruju pravo na vraćanje prevoznine ili preusmjeravanje ako se radi o kašnjenju od najmanje 5 sati,
  3. Mogu ostvariti pravo na novčanu naknadu ako su na konačnu destinaciju stigli sa zakašnjenjem od najmanje 3 sata, a do kašnjenja nije došlo zbog izvanrednih okolnosti koje prijevoznik nije mogao izbjeći poduzimajući sve razumne mjere. Putnici ostvaruju naknadu u iznosu od:

    a) 250 EUR za sve letove dužine 1 500 km ili kraće;
    b) 400 EUR za sve letove unutar Zajednice, duže od 1 500 km i za sve druge letove dužine između 1 500 km i 3 500 km;
    c) 600 EUR za sve letove koji ne spadaju pod točke (a) ili (b).
Ukoliko prijevoznik putnicima nije osigurao hranu i piće za vrijeme čekanja leta, a putnici su zbog toga imali dodatnih troškova, preporučamo čuvati sve račune kako bi prijevoznik refundirao troškove. Prijevoznik je dužan refundirati sve nužne, razumne i odgovarajuće troškove.