Duže kašnjenje leta
U slučaju dužeg kašnjenja leta, putnici:
- Ostvaruju pravo na skrb (obroke i osvježavajuće napitke u razumnom odnosu s vremenom čekanja, smještaj u hotelu u slučajevima kad je potrebno ostati jednu ili više noći, prijevoz između zračne luke do mjesta smještaja, dva besplatna telefonska poziva, telefaks poruke ili elektroničke poruke),
- Ostvaruju pravo na vraćanje prevoznine ili preusmjeravanje ako se radi o kašnjenju od najmanje 5 sati,
- Mogu ostvariti pravo na novčanu naknadu ako su na konačnu destinaciju stigli sa zakašnjenjem od najmanje 3 sata, a do kašnjenja nije došlo zbog izvanrednih okolnosti koje prijevoznik nije mogao izbjeći poduzimajući sve razumne mjere. Putnici ostvaruju naknadu u iznosu od:
a) 250 EUR za sve letove dužine 1 500 km ili kraće;
b) 400 EUR za sve letove unutar Zajednice, duže od 1 500 km i za sve druge letove dužine između 1 500 km i 3 500 km;
c) 600 EUR za sve letove koji ne spadaju pod točke (a) ili (b).