menu

Izbornik

Želim podnijeti prigovor

Putnici koji smatraju da imaju valjan razlog za prigovor protiv zračnog prijevoznika glede uskraćenog ukrcaja, premještaja u niži razred, otkazivanja ili dužeg kašnjenja leta moraju se najprije obratiti prijevozniku koji je obavljao navedeni let.

Ukoliko ne dobijete odgovor u roku od 6 tjedana ili ostanete nezadovoljni odgovorom, potrebno je obratiti se nadležnom tijelu za provedbu zaštite prava putnika (NEB) one države kojoj se povreda prava dogodila.

Ako se poremećaj dogodio u polazišnoj zračnoj luci van EU, a let je obavljao EU prijevoznik, možete se obratiti nacionalnom tijelu nadležnom za provedbu zaštite prava putnika u državi članici u kojoj se nalazi odredišna zračna luka.

Lista nacionalnih tijela nadležnih za provedbu zaštite prava putnika i dodatne informacije o pravima putnika u EU možete naći na: http://www.apr.europa.eu/

PDF DOKUMENT ZA PRIGOVOR (s uputstvima)

IZJAVA

Provjerite svoja putnička prava na sljedećim poveznicama: