Objavio: CCAA

Održana radionica za organizacije i osobe uključene u održavanje i vođenje kontinuirane plovidbenosti

Teme su bile prilagođene problematici održavanja zrakoplova od strane odobrenih organizacija za održavanje (Part-145 i Part M Subp F), licenciranog osoblja te pilota-vlasnika kao i problematici vođenja kontinuirane plovidbenosti zrakoplova

Dana 28.11. 2017. u organizaciji Hrvatske agencije za civilno zrakoplovstvo održana je radionica za organizacije i osobe uključene u održavanje i vođenje kontinuirane plovidbenosti zrakoplova. Radionica je bila tematski fokusirana na certificirane organizacije (Part 145 i Part M Subp G) i ovlašteno osoblje uključeno u održavanje i vođenje kontinuirane plovidbenosti zrakoplova.

Svrha predmetne radionice je bila upoznavanje s izmjenama i dopunama relevantnih propisa za održavanje i vođenje kontinuirane plovidbenosti, najčešćim nesukladnostima u organizacijama vezano uz implementaciju zahtjeva za occurrence reporting i nekih odredbi Uredbe EU 2015/1536 te prikaz izmjena ASO 2014-005 Rev.1 u smislu jednostavnije primjene i poboljšanja efikasnosti, što bi sve zajedno u konačnici trebalo rezultirati podizanjem ukupnog standarda održavanja i vođenja kontinuirane plovidbenosti zrakoplova.

Teme su bile prilagođene problematici održavanja zrakoplova od strane odobrenih organizacija za održavanje (Part-145 i Part M Subp F), licenciranog osoblja te pilota-vlasnika kao i problematici vođenja kontinuirane plovidbenosti zrakoplova.

Tako je obrađeno nekoliko tema iz programa: Pregled trenutnog stanja EASA regulative vezane uz održavanje i vođenje kontinuirane plovidbenosti zrakoplova, Promjene u nacionalnoj regulativi (ASO-i) (izmjena procedure za produženje resursa sukladno ASO-2014-005 Rev. 1), Implementacija EU 2015/1536 u organizacijama, sa posebnim naglaskom na M.A.402, 145.A.48, 145.A.30(h) i M.A.504 , CS-STAN vezano za 8,33 Khz itd.